nemogoody

Monday, May 21, 2007

برگ خاطرات : کنسرت شجریان

سلام بر همگی

از زمان برگشتنم از ایران کارهای بسیاری را باید انجام می دادم و از این بابت بسیار سرم شلوغ بود. در این بین دوستی پیشنهاد رفتن به کنسرت موسقی راداد . از آنجایی که چندان علاقه ای به این خواننده پرآوازه ندارم استقبال پرشوری از پیشنهاد این دوست نکردم تا اینکه خودش زحمت کشید و بلیط را سفارش داد و در کمال مهربانی این بنده حقیر را به کنسرت استاد دعوت نمود.

از شرح و بسط اضافه خود داری می کنم زیرا این کنسرت به اندازه کافی از جاتب صاحب نظر و صاحب بی نظر نقد و بررسی شده است . تنها می توانم بگویم که بسیار لذت بردم و امیدوارم که نفس استاد گرم بماند. همچنین دست این دوست عزیز درد نکن که من را همراه خود برد و از این شادی محروم نشدم

چند عکس کج و کوله هم ضمیمه این برگ خاطرات








2 Comments:

At 4:16 PM, Blogger h4leh said...

سلام نموگودی عزیز، خوبی؟ خوش‌حال‌ام که سفر به وطن به‌ات خوش گذشته.

نه من هم به علت گرفتاری بیش از اندازه در جریان اخبار نیستم و متأسفانه از سرنوشت هیچ‌کدوم از این انسان‌های دربند اطلاع‌ای ندارم.

راست‌اش خیلی خلق‌ام تنگه از هر اون‌چه هم که با خبرم.

مراقب خودت باش و ممنون‌ام که سر زدی.

 
At 4:18 PM, Anonymous Anonymous said...

ببخشید قبلی من بودم با آی‌‌دی بلاگر. :)

 

Post a Comment

<< Home