nemogoody

Thursday, June 02, 2011

بی رغبتم

سلام بر همگی

ایمیل های پشت سر هم، وبلاگهای بسیار مصر که هر دقیقه اخبار جدید می گذارند، انواع و اقسام سایتها و وبلاگ ها و فروم های جورواجور از بالاترین گرفته تا فرندفید. اخبار به مغزم تزریق می شوند و اتفاقات روحم را تنقیه می کنند.دیگر حوصله خواندن و نوشتن ندارم. تمایلی برای بحث کردن و دلیل آوردن ندارم. کاش من هم می توانستم به راحتی به این اخبار نگاه کنم بدون آنکه آنها را بخوانم. کاش من هم می توانستم اصلا ابن اخبار را نادیده بگیرم. چرا هیچ وقت نتوانستم خیلی راحت تو چشم طرفم زل بزنم و بعد رویم را برگردانم انگار نه انگار که کسی حرفی زده است یا کاری انجام شده است. چرا همیشه یا باید مجاب کنم با یا مجاب شوم؟ فایده اش چیست وقتی مجاب کننده و مجاب شونده با یک ضربه دگنک سرجایشان می نشینند و آب از آب تکان نمی خورد؟ فایده اش چیست وقتی مجاب کننده و مجاب شونده پاپت هایی هستند برای سرگرم کردن تماشاگران در عین سرگرم شدن خودشان در حالی که پاپتگردان ها در پشت صحنه مقاصد خود را پیش می برند؟ دوست داشتم مثل خیلی ها تنها تماشا گر بودم که این تلاطم های روحی و ذهنی رمقی و رغبتی برایم باقی نگذاشته اند.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home