nemogoody

Sunday, January 29, 2006

از هر چمن گلی

سلام بر همگی

دوستی بسیارعزیز و ارجمند ، که نظرش برای من بسیار مهم و قابل احترام است ، در مورد وبلاگ نویسی من چند نکته را یادآوری کرد. از این به بعد سعی می کنم نظرات این عزیز را به دقت انجام دهم.

همچنین در چند روز گذشته به چند سایت سر زدم و بعضی از آنها به نظرم جالب آمدند. بنابراین تصمیم گرفتم آدرس آنها را در وبلاگم قرار بدهم تا دوستانی که به اینجا سر می زنند بتوانند این وبلاگها یا سایتها را ببیند و از آنها لذت ببرند.


1- اولین سایت مورد نظر یک سایت آکادمیک است ، سایت دانشگاه فلوریدا که با اپلت جاوا از اوج کهکشان ها به قعر یک مولکول و حتی اجزاء تشکیل دهنده آن مولکول رفته است.

2- سایت دوم نیز یک سایت آکادمیک است از دانشگاه MIT ، در این سایت در مورد خطای دید نمونه های جالبی ارایه داده شده اند ، امیدوارم خوشتان بیای.

3- در این وبلاگ گردی ها به سایت آقای پیمان هوشمندزاده برخوردم و این نوشته بسیار جالب در بین ن.شته های ایشان نظرم را جلب کرد : سکسی ترین سانسور

در همین جا اعلام می کنم که من موافق چادر نیستم ولی هیچگاه به افرادی که چادر برسر می کنند تنها به خاطر چادری بودنشان توهینی نکرده ام و دلیلی که این نوشته به نظرم جالب آمد این بود که در عین حالی که هیچ اهانتی نشده ولی به نقد آن از دیدگاه یک موافق پرداخته است.

4- اگر به موسیقی علاقه دارید و پهنای باند بالا در اختار دارید همچنین RealPlayer 10 دارید از این سایت لذت خواهید برد.


5- مورد توجه علاقه مندان به شکلکهای یاهو

6- به یاد زمانی که به مفهوم توجهی نداشتیم و تنها با نوای آن شاد بودیم.

2 Comments:

At 10:47 PM, Anonymous Anonymous said...

لینک ها را ننویس، صفحه را به هم می ریزد، از یک حنوان که لینک هم هست استفاده کن

 
At 2:10 AM, Blogger nemogoody said...

با تشکر از دوست عزیزی که کامنت سالم وسازنده گذاشته بودند.

 

Post a Comment

<< Home